Vārda dienas : Augusts

 

Pirmdiena, 2020. gada  3. augusts  17:39

Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija

Tulkotājs

lvzh-CNenetdeltru

Ierosinājumi

Ierosinājumi
Lūdzam piedalīties mūsu ģimnāzijas attīstībā! Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis par veicamajiem uzlabojumiem ģimnāzijā

Noderīgas saites

e klase

 

soma min

 

energo

 

izm

 

dzm

 

uzdev

Skolotājiem

Lietotājiem

 

comen

 

w SK2020

w SK2020 1

w Ena lo 2020

Karjeras attīstības atbalsta pasākums

Karjeras atbalsta pasākuma tēma: Pašnovērtējuma veikšana, karjeras lēmumu pieņemšana

Pasākums notika Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā

* 28.10.2019.- plkst.9.20 - 10.50 - 7.kl., 11.40 - 13.10 - 10.kl., 13.15 - 15.25 - 12.kl.

* 29.10.2019.- plkst. 9.20 -10.50 - 8.kl., 11.40 - 13.55 - 9.kl.skolēniem

Dalībnieki: Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas 7., 8., 9., 10., 12. klašu izglītojamie

Pārskats par pasākumu

Projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001 „Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā divas dienas 7.-12. klašu ģimnāzisti aktīvi līdzdarbojās pasākumā “Mērķu un iespēju meistarklase”, kura laikā tika īstenotas 5 nodarbības (3 - 80 minūšu garas, 9. un 12.klasēm - 120 minūtes), tās vadīja pašizaugsmes trenere Ieva Elvīra Garjāne. Pasākuma mērķis - veicināt skolēnu pašmotivāciju savas izaugsmes plānošanā, organizēšanā un papildus izglītības instrumentu piesaistē.

w Kps NOV19

w kim 20NOV19x 1
Š.g. 15. Novembrī „Jauno mediķu skola” uzsāka savu darbību, dodoties pirmajā izbraukumā uz LU Rīgas Medicīnas koledžas organizēto jau 6. Starptautisko zinātnisko konferenci – „Aktualitātes veselības aprūpes izglītības pilnveidē: mūsdienas un nākotne”.

Konferences 2. dienu ar lekciju angļu valodā atklāja Eriks Pepers – starptautiska autoritāte medicīnā un Sanfrancisko Universitātes holistiskās veselības profesors. Viņš prezentēja un centās aktualizēt to, cik liela nozīme cilvēka veselībā ir prāta un ķermeņa mijiedarbībai. Varam apgalvot, ka šī lekcija sniedza jaunas zināšanas, kā arī paplašināja redzesloku par holistiskās veselības aprūpes nozīmi. Ļoti iedvesmoja profesora prasme prezentēt savas domas un zinātniskos spriedumus, jo viņš izcili strādāja ar apkārt esošo auditoriju, iesaistot to praktiskās nodarbēs sevis izzināšanai. Pieredzējušais ārsts iepazīstināja arī ar Biofeedback apmācības un ārstēšanas pieeju, kura trenē kontrolēt ķermeņa funkcijas, piemēram, muskuļu sasprindzinājumu un sirdsdarbības ātrumu. Pie tam Biofeedback metodes procedūras izmanto, lai ārstētu galvassāpes, hipertermiju, bezmiegu, epilepsiju un depresiju. Ļoti vērtīgi šķita tas, ka iemācījāmies vairākus praktiskus paņēmienus, kas palīdzēs veselības un komunikatīvo prasmju uzlabošanā. Lekcijas noslēgumā profesors dalījās ar ļoti aizkustinošu video kā pierādījumu savai izteiktajai atziņai, ka „ nedrīkst padoties, pat zaudēta roka vaiw kim 20NOV19x 2
kāja nav šķērslis, lai darītu, to ko mīli”.

Saite uz video:

Konferences turpinājumā savus pētnieciskos darbus prezentēja studenti. Vissaistošākie pētījumi šķita „Medicīnas studentu izpratne par D vitamīna nozīmi cilvēka organismā” un „NMPD strādājošo ārsta palīgu viedoklis par sekundāriem izsaukumiem”, jo abos tika aktualizētas gan veselībā, gan veselības aprūpes sistēmā svarīgas problēmas. Tā bija vienreizēja iespēja novērtēt konferences dalībnieku uzstāšanās prasmes, kas nākotnē noderēs pētījumu aizstāvēšanai.

Kopumā piedalīšanās konferencē šķita unikāla iespēja un lielisks sākums, lai rūpīgāk izpētītu, izzinātu medicīnas nozari un ar to saistītās problēmas.

w kim 20NOV19x 3